Tijdens het Retailagenda Innovatie Festival op 11 maart lanceert de Retailagenda drie nieuwe publicaties waarbij innovatie in de retail centraal staat. Het eerste exemplaar van het boekje “Succesvol innoveren in winkelgebieden” wordt tijdens het festival uitgereikt aan staatssecretaris Mona Keijzer (Economische Zaken en Klimaat).

Veranderingen in de retail zorgen voor nieuwe uitdagingen en kansen. Dat vergt wel de nodige innovatiekracht van retailers en winkelgebieden. Innovatie is geen ‘strategische optie’ meer, maar een absolute voorwaarde om toekomstbestendig te worden. Tessa Vosjan, projectleider Kenniscreatie & Innovatie van de Retailagenda: “Met de publicatie ‘Succesvol innoveren in winkelgebieden’ biedt de Retailagenda een aansprekend spoorboekje dat onder andere ingaat op de wijze waarop innovatie kan worden gestimuleerd, wat je kunt leren van anderen, hoe je zelf kunt innoveren en met wie, en hoe je om kunt gaan met retailinnovatie in je stad of winkelgebied.”

Download het boekje hier.