Lustrum: Al 15 jaar volop aandacht voor jouw winkelgebied!

Lustrum: Al 15 jaar volop aandacht voor jouw winkelgebied!

Op 11 juni 2002 werd Hisa opgericht door Sandra Verbeek.

Vandaag zijn we precies 15 jaar verder en dat laten we natuurlijk niet onopgemerkt voorbijgaan.

Vanaf vandaag maken we daarom trots gebruik van een feestelijk jubileum logo.

De komende zomermaanden gebruiken we om de inrichting van ons kantoor in Utrecht te vernieuwen. Dit zodat we komend najaar op vrijdag 6 oktober, in ons vers ingerichte hoofdkwartier, ons 3e lustrum kunnen vieren met onze collega’s, opdrachtgevers en leveranciers.

Reserveer deze datum dus alvast in je agenda, meer informatie volgt.

Met elkaar hebben we een hoop bereikt in 15 jaar Hisa.

We zijn uitgegroeid van een prominente speler in het Utrechtse naar een speler die landelijk opereert en de afgelopen periode ook van buiten Nederland wordt benaderd voor inbreng van expertise.

Er werken op dit moment 13 medewerkers bij Hisa. Wat zou het toepasselijk zijn als we dit jubileumjaar kunnen doorgroeien naar 15 medewerkers.

In 2017 zijn we met 9 medewerkers actief in centrummanagementorganisaties door heel Nederland: het centrum van Utrecht, winkelcentrum Schalkwijk in Haarlem, winkelcentrum de Mare in Alkmaar, Winkelcentrum Bloemendaal in Gouda, Shoppingcenter Overvecht in Utrecht, winkelcentrum Paddepoel in Groningen, de Woonboulevard in Heerlen, Mosae Forum in Maastricht en de Maasboulevard in Venlo.

Daarnaast ondersteunen we ondernemersverenigingen in buurt- en wijkwinkelcentra in onder meer Utrecht, Houten, Veenendaal, Lelystad, Joure, Vlissingen, Rotterdam en Den Haag.

Dat gebeurt in verschillende vormen. Uiteenlopend van pragmatisch advies en ondersteuning van de ondernemersvereniging, (tijdelijke) invulling van leegstand of door het bedenken, verzorgen en uitvoeren van effectieve promotie, ludieke consumentenacties en evenementen.

We zijn actief lid van de Nederlandse Raad van Winkelcentra (NRW) en hebben de afgelopen jaren onder meer bijgedragen aan het onderzoek naar consumentengedrag en beleving in winkelgebieden.

Dit jaar werken we ook mee aan het vervolgonderzoek naar de sociale meerwaarde van winkelgebieden dat Mindlogyx uitvoert in opdracht van de NRW en de Vereniging van Institutionele Beleggers in Vastgoed, Nederland (IVBN).

We zetten onze ervaring en kennis ook in als expert binnen Platform de Nieuwe Winkelstraat (DNWS): een onafhankelijk kennis- en netwerkcentrum gericht op de toekomst van winkelgebieden in Nederland.

Wow, wat een mooie prestaties gedurende 15 jaar aandacht voor winkelgebieden. En dat wat je aandacht geeft groeit.

Ook volop aandacht voor jouw winkelgebied? Neem dan vooral even contact met ons op want wij gaan ook de komende jaren graag voor je aan de slag.

Op naar het volgende lustrum!

Jeroen, Corina, Danielle, Femke, Maaike, Carla, Wim, Else, Gerard, Vincent, Janneke, Harold, Susanne, Claudia en Daphne