Veelgestelde vragen

Hieronder geven we op enkele van de meestgestelde vragen antwoord. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met Maaike: 030-214 85 91 of markten@hisa.nl.

Ik heb me ingeschreven met het webformulier. Wanneer krijg ik een reactie?

U ontvangt normaal gesproken binnen een week een reactie. Als we plaats hebben, ontvangt u een schriftelijke bevestiging van inschrijving. Als we geen plaats hebben overleggen wij met u de mogelijkheid om u op de reservelijst te plaatsen.

Kan ik een voorkeur voor een plaats opgeven?

Het is altijd mogelijk uw plaatsvoorkeur aan ons door te geven. Wij proberen hiermee rekening te houden, maar wij geven hier geen garanties op.

Kan ik op dezelfde plaats staan als vorig jaar?

Geef bij uw aanmelding door dat u op dezelfde plaats wilt staan. Als het mogelijk is, zullen wij hiermee rekening houden.

Wanneer hoor ik wat mijn plaats is?

Op de dag van de markt zal één van onze medewerkers u uw plaats wijzen. Op iedere kraam zit een sticker met daarop de naam van de betreffende standhouder.
Wij geven vooraf geen informatie over de indeling van de markt.

Waarom mag ik niet op de markt komen staan?

Omdat wij op onze markten rekening met branchering houden, kan het voorkomen dat uw assortiment al vol zit. Het is dan niet mogelijk u in te schrijven. Wel zullen wij u een plaats op de reservelijst aanbieden.

Ik wil een markt annuleren. Wat zijn de kosten?

Als u uiterlijk 13 dagen voor aanvang van de markt annuleert, storten wij het volledige standgeld terug. Indien u 12 of 11 dagen voor aanvang annuleert, krijgt u 75 % van de kraamhuur teruggestort. Indien u 10 of 9 dagen voor aanvang annuleert, krijgt u 50 % van de kraamhuur teruggestort. Indien u 8 dagen of korter voor de markt annuleert, krijgt u geen kraamhuur teruggestort.

Is het mogelijk om het kraamgeld op de markt te betalen?

Nee, het is niet mogelijk om op de markt te betalen. U ontvangt vooraf een factuur, die voor aanvang van de markt betaald moet zijn.

Is het mogelijk om op mijn plaats stroom te krijgen?

Geef het bij uw aanmelding aan als u stroom nodig heeft, dan zullen wij hier rekening mee houden. Neem zelf voldoende verlengsnoer mee en stevige duck-tape om het snoer helemaal af te plakken. Houdt rekening met het maximale vermogen van de schakelkast.
Als u niet aangeeft dat u stroom nodig heeft, zal er geen stroom zijn.

Ontvang ik nog algemene informatie over de markten waarvoor ik me ingeschreven heb?

Enkele dagen voor aanvang van de markt ontvangt u van ons een brief met daarin alle benodigde informatie. Mocht u daarna nog vragen hebben kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Hoe kan ik jullie bereiken op de dag van de markt?

Wij zijn op de dag van de markt bereikbaar vanaf twee uur voor aanvang, op 06-39114565. Op andere dagen kunt ons gewone kantoornummer bellen: 030-214 85 91.

Wat zijn jullie deelnemersvoorwaarden?

De deelnemersvoorwaarden kunt u hier downloaden.